Pages

sábado, 3 de marzo de 2012

"För det är ingen vanlig dag...."


Födelsedagsfrukost.....
Syskonkärlek - finaste födelsedagspresenten :)!!!
Födelsedagsbarn och vanligt barn.
Vimplar på plats i taket! Jamen vaddå?
Klar man måste ha vimplar när man
fyller år :)!!!
Vackraste buketten fick jag av min käre make.
Massor med kärlek är ett måste för en perfekt födelsedag!
Bästa presenterna idag......
..... fick jag av två goa busiga brorsor. Teckningar med hjärtan!
Såååå fina!
Jamen ni seeeer väl vilken härlig dag jag haft :).
Tjohooooooo!!!

" För det är ingen vanlig dag, för det är ingen vanlig dag, för det är miiiiiin födelsedaaaaaag!!!"

Vilken dag. Herrejisstanes vilken dag. Jag har blivit firad på längden och på tvären med sång, fin fina presenter, champagne, orkidéer och massor av blommor och besök från vänner. Men bäst idag var nog ändå de söta teckningarna jag fick. För vad är egentligen världsliga ting mot ett teckning som träffar en rakt i hjärtat?

Nu ska jag stuuuupa i säng för imorgon ska jag svänga mina lurviga på catwalken på Bröllopsmässan (som ni kan läsa mer om HÄR). Så alla ni som gillar bröllop, ska gifta er, har någon som ska gifta sig, drömmer om att gifta sig - KOM DIT! Ni kommer att bli total bröllopsmarinerade :).

TACK för alla gratulationer på Facebook. Ni är ju bara BÄST!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top