Pages

domingo, 18 de marzo de 2012

Vill du sova kungligt?

Alltså. Nu blir det kissnödigt vill jag lova. På riktigt. För nu har ni chansen att få sova kungligt skönt (inte för att jag i och för sig vet hur kungligheterna sover, men ni förstår vad jag menar, va. Right!?!). Tillsammans med Beach House Company och Sleepo som ni nu har chansen att vinna en säng. Japp, ni läste rätt. En säng! Å inte någon plockepinn-säng-a-la-Herr-Kamprad utan ingen mindre än den galet snygga kontinentalsängen ni ser här ovanför - en Orion från Kinnabädden. Sängen är 180 x 200 cm och kommer med Pegasus aluminiumben på 13 cm samt en megalyxig Lynx Luxus bäddmadrass. Ja, jag sa ju att ni kommer att kunna få sova kungligt :). Å vad skulle man fått hosta upp för en sådan här skön säng då? Jo, inte mindre än 16200 kr vid ord. pris. Men nu kan den alltså bli din!!

Men det är inte allt!!! För att liksom spä på det där kungligt sköna lite till, kastar Beach House också in ett fin, fint nattlinne (Frill White, se bild) samt två påslakan och två örngott i vårens absolut vackraste och skönaste set; Lace Sand (se bild). Å eftersom det är en dubbelsäng ni ska bädda så slänger Beach House även in ett underlakan för dubbelsängen så att det blir komplett. Nästan komplett galet skulle jag vilja säga :).

Du får alltså en dubbelsäng inklusive sängkläder och nattlinne - totalt värde
över 20 000! Galet!
Hur du gör för att vinna? Det är enkelt. Här hos mig, och på tre bloggar till, finns två frågor för er att svara på (alltså två frågor på var och en av de fyra bloggarna = åtta frågor sammanlagt. Lika bra att vara övertydlig :)). Ju fler av oss du är inne och svarar hos, desto större är dina chanser att vinna. Got it? Bra. Här är mina frågor:

Hur många varumärken säljer Sleepo.se?

I vilket annat nordiskt land säljs Beach House?

Skriv svaret i kommentarsfältet och bege dig sedan bums vidare till: Att vara Någons Fru, Helt Enkelt och Malenami och svara på deras frågor. Sen är du färdig!

Tävlingen pågår till och med lördagen den 24/3 klockan 19:00! Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Oh, oh, oh the crazyness :)!!!

Lycka till!!!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top