Pages

sábado, 17 de marzo de 2012

Min nya älskling!




Jag har hittat en ny älskling. Eller ja, ny och ny. Min kärlek till Mr. Marabou är väl inte så ny utan snarare livslång och avgrundsdjup, men jag har liksom kärat ner mig i en ny smak - Marabou Black. Jamen är det inte passande så säg, nu när jag liksom är inne i min svarta period.

Syndig god är den och alla ni som gillar saltlakrits (inte sådan där söt lakritspipa-lakrits utan lite starkare grejor) och mjölkchoklad kommer att ääääälska denna.

Så nu får ni ursäkta mig lite grand, för nu har jag inte riktigt tid med er längre. Nu ska jag sätta tänderna i Mr. Marabou........ mmmmmmmmmmm.....

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Ni vet väl om att ni hitta mig HÄR också? Så välkomna in i "gillandets" värld :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top