Pages

jueves, 26 de noviembre de 2009

Å så var man.....




.... hemma igen efter snabbvisiten till den regniga kungliga huvudstaden!!! Å som alltid, borta bra men hemma BÄST!!!

Idag innan vi skulle bege oss tillbaka till the Island så var jag bara tvungen att åka hit en sväng. Jag mutade mannen så att vi kunde ta omvägen in till stan enbart för detta besök. Så vid klocka tio stod jag och bokstavligen hängde på låset eftersom jag såg butikspersonalen flanera runt där inne. Döm om min förvåning när INGET hände vid klockan tio!!! Ingen som kom å öppnade!!! Min dubbelparkerande make tutade för att jag skulle skynda på och jag börjar känna panik när jag inser att de inte öppnar 1o.00. Jag lyckas få kontakt (vem kan undgå att se en storögd, svettig, turist som trycker sig mot fönsterrutan och gör stora immiga avtryck) med en av tjejerna i butiken och hon bekräftar det jag fasade - Öppet från kl.11.00!!!! F*£}~=#/?!"*>n!!!!! Å inte hade vi tur med vädret heller........

Men annars var vistelsen till Estockholmo supermysig!!! Kommer att redovisa diverse inköp inom kort ;)!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssssst........ Hann med en sväng till julmarknaden idag efter hemkomsten. Sååååå mysigt!!! Det är julmys på hög nivå!!! Å visst är den stickade mössan söt ;)!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top