Pages

miércoles, 11 de noviembre de 2009

Jag vet inte vad det är....









.. men jag är sprudlande glad idag. En sådan där bubblande känsla i magen så att man är på väg att spricka ut i skratt. Inte för att jag vet vad det är men jag mår som en prinsessa!! Kanske är det för att jag har en massa roligt på gång; kanske för att jag "träffar" så många nya härliga människor i cyberspace varje dag; kanske är det för att julen är på intågande!

Hur eller hur så är det härligt med sådana här dagar!!! Ni vet känsla av att "skulle-jag-kasta-in-handduken-imorgon-så-skulle-jag-göra-det-lycklig"!!!

Hoppas att Ni också haft en bubblande onsdag :-)!!!

Kramar från mig!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Lite vacker julinspiration med vackra bilder från Sia Home får ni av mig!! Varsågoda!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top