Pages

sábado, 14 de noviembre de 2009

Vilken härlig dag......




.... ha, ha, ha , ha!! Man blir härligt glad hå, hå, hå, hååååååå!!!!

November
är det absolut gråaste och mörkaste årstiden av alla, tycker jag. Dock inte sagt den tråkigaste för november är ju nedräknings-månaden till december å JULEN!!!!! Men det spelar ingen roll att solen inte har lyst sedan 1850 och att det har regnat hela vecka för jag är inne i ett härligt flow just nu och jag tycker att det spritter i hela kroppen!!! Precis sådär det brukar kännas när det börjar närma sig våren!!! Jag fick fråga om jag alltid är så där glad å positiv å det är ju klart att jag inte är! Det är ju ingen! Men när man befinner sig i ett "glad-stim" så kan man ju lika väl ta tillvara på det och sprida det vidare!!! Eller vad säger Ni?!?

Så sjung med (klicka på länken); Vilken härlig dag ha, ha, ha, ha.........!!!!! Å höj volyyyyyyyymen!!! :)

Kram på Er!!!

// Inredningsfrun å glaaaaaaaaad

Pssssssst..... Julinspiration till Er från mig!! Bilder hämtade från Google!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top