Pages

miércoles, 11 de noviembre de 2009

När det blir bättre....









... än man tänkt sig!!!

Som jag nämnt tidigare så har vi julmingel hemma hos oss varje år. Å i år verkar det som att alla kan komma, så vi blir 18 personer som ska glögga, mingla å mysa!! LJUVLIGT!!!

Inte nog med det. Dagarna innan adventshelgen ska vi äntligen upp till Stockholm och hälsa på släkt, före detta arbetskollegor (bodde ju där uppe i huvudstaden ett par år) och så klart JULSHOPPA!!!! Lovely!! Jag verkligen älskar NK:s julskyltning. Jag står som ett barn och gluttar in genom fönsterna med stora ögon!!! Längtar!!!

En fortsatt trevlig kväll önskar jag Er!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Lite bilder från mitt senaste besök från Unnerstad Gård får ni av mig! Varsågoda!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top