Pages

miércoles, 18 de noviembre de 2009

Om att ge sin tid!!

Eftersom maken har haft en "resande" vecka denna veckan så har det mest bara varit jag å Bebis!! Å eftersom Bebis inte längre är så mycket bebis utan just nu är ÖVERALLT, HELA TIDEN så är det ju honom som jag har fokus på, så klart!!! Det gäller att vara effektiv när han sover å det vet ju alla ni som har barn att barn vaknar och sover lite hur de vill ibland.

I alla fall. Det är många som mailar till mig och/eller tar sig tid att lämna små gulliga kommentarer!!! Ni anar inte hur glad det gör mig!!! Att ni tar av er tid för att lämna ett avtryck hos mig är en härlig känsla, vill jag lova!!! Ni är bara bäst!!!

Kramar från mig!!!

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Söt god jul-skylt från IB Laursen köpt här!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top