Pages

jueves, 26 de noviembre de 2009

Om att julpynt!!!




Idag är det "Dagen D" här hemma!! För idag ska det julstädas, julpyntas, julbakas, julfixas å juldonas i 190 kmh!!! Så om en timme så ska Bebis iväg till sin gudmor och, dagen till ära, tillika barnvakt!!! Vilken lyx att få lite en timme hjälp eller två så att jag hinner röja undan det värsta!!!

Igår på julmarknaden på slotten så träffade jag på den begåvade keramikern Carina Petersson!! Fastade direkt för hennes alster!! En lite hjärtskål/ljuslykta fick jag i tidig julklapp av min käre mor. TACK mammsen!!!

Nu har jag inte tid att sitta på rumpan framför datorn. Nu ska jag vara effektiv så att svetten lackas............. Tjohooooooooooooooooooooooooo!!!!!!

// Inredningsfrun å väldigt mycket på G

Psssssssst...... Allt fint som jag har fotat kommer från Carina Peterson!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top