Pages

viernes, 20 de noviembre de 2009

Tjohoooooooo!!!!






Idag lyser SOLEN från en klarblå himmel här på the Island och jag kunde inte vara på bättre humör!!! Tjohooooooo vad livet är härligt!!!

Nu sover Bebis och jag ska ta tag i allt som bara lagt sig på hög denna veckan!!! Sedan blir det i väg och fixa hyacinter och lite annat smått och gott. Lovely!!! Får se om jag hinner ta hand om Herman (ni vet en sådan där surdeg som blir fem surdegar om man matar honom med jämna mellanrum) idag oxå. Tänkte kasta i lite saffran, mandel och lite annat smått och gott så att det blir en "jul-Herman". Perfekt att ha i frysen!!!

Vad ska Ni hitta på denna härliga soliga fredag!!!

Kram från mig!!!

// Inredningsfrun

Psssssst.... Lite fint från Syster Lycklig bjuder jag på idag, där jag oxå har tagit bilderna ifrån!!! Varsågoda!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top