Pages

domingo, 15 de noviembre de 2009

Ibland kanske man ångrar att man frågat!!!



Jag brukar inte tycka om att önska mig saker. Hela poängen med presenter är ju att bli överraskad, tycker jag!!! Tanken att någon har gått och tänkt på mig och hittat något som just den personen kanske förknippar eller tycker passar mig tycker jag är så himla mysig!!

Men om omgivningen propsar på att jag ska skriva en lista så skriver jag en låååååång lista i onumrerad ordning, så att jag ändå kan känna mig lite överraskad. En "å-den-här-hade-jag-glömt-bort-att-jag-hade-önskat-mig"-känsla!!!

Likt så många år förr, så frågar mig min make vad jag önskar mig i julklapp. Men detta året ångrar han nog att han frågade!!! För det blir en extra låååååååååång lista i år som börjar med saker från Ellis Corner!!!

Vad önskar Ni er i julkapp??

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssssst......... Älskling!!! Klicka direkt på bilderna så kommer du till webb-butiken. Alla bilder är tagna från Ellis Corner!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top