Pages

jueves, 19 de noviembre de 2009

Idag är livet extra härligt!!




Idag har det hunnits med både det ena å det andra!!! Bebis å jag har bland annat flängt runt på stadens gator i ja, ÖSREGN så klart!!! Vad annars när jag ska strosa på stan. Dock ökar regnet effektiviteten och gör ju gott för motionen. Man springer som en galning mellan affärerna. Vem behöver gymkort, liksom :)!!!

Å idag fick jag en glad nyhet!!! Som jag så klart kommer att delge er sedan så klart!!! Mycket hemlisar nu känner jag ;)!!!

Å igår kom maken hem å berättade att han minsann redan köpt min julklapp!!! Han är ju för underbar!! Inte ens en lista behövde jag göra!!! Perfekt!!! Nu har jag ju inte aning om vad jag kommer att få vilket är precis som jag vill ha det - härligt!!!

Hoppas att er dag har varit mysig och utan regn :)

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Idag bjuder jag på lite vackert från House of Linnéa! Varsågoda!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top