Pages

martes, 8 de junio de 2010

Å så var det äntligen......

..... SOMMARLOOOOOOOV!!! Tjohooooooooooo!!! Idag har jag gjort min sista dag hos mina ljuvliga små ettagluttare (sorgligt) så nu kan mitt sommarlov börjar på riktigt!! Tra la la la la la la ......

I sommar ska jag:
  • göra så lite som möjligt
  • sola och njuta av värmen så mycket som möjligt
  • äta en livskonsumtion av jordgubbar
  • grilla allt som går på längden och på tvären
  • dricka både det ena å det andra
  • äta minst en glass om dagen
  • bada fast det är 13 grader i vattnet (är det sommar så är det)
  • börja på en massa "det-här-är-säkert-en-bra-idé"-projekt som jag med säkerhet inte kommer att slutföra eftersom jag kommer att göra alla ovanstående saker istället.
Vad hade Ni, goa bloggläsare, tänkt hitta på i sommar??

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... Till alla Er nya läsare som hittat hit; Lämna gärna en kommentar så hittar jag till Er oxå :)!!! Å till alla er "gamlingar" tack för att Ni gör min dag med era kommentarer och mail!! Ni är bara BÄST!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top