Pages

sábado, 19 de junio de 2010

Snyftkalas och lördagsmys!





Ja, hej å hå vilket snyftkalas vi har haft här idag på the Island. Inte ett öga var torrt när vi kollade på den kungliga bröllopscermonin och det vackra, vackra brudparet!!! Å jag som är ganska (läs VÄLDIGT) blödig i vanliga fall, fick verkligen valuta för mina pappersnäsdukar jag köpt!!!

Ett stort grattis till det vackra bröllopsparet!! Må lycka å glädje lysa över er och se nu faderullan till att skaffa en hel drös med gulliga små kungliga bebisar :)!!!

En fortsatt mysig lördag önskar jag Er, goa bloggläsare!! Nu ska jag lördagmysa så in i bomben!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssss....... Jag håller snart på att spricka över en sak som jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill berätta för er, men som jag inte fåååååååååååååååååååååår berätta - än!!! Men snart....... :)
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top