Pages

miércoles, 16 de junio de 2010

Inredningsfrun på posten!!

Här i hittar du mig!!!


Å så fick jag då ÄNTLIGEN mig själv på posten!! Eller ja,,,,, inte bokstavligen då utan i pappersform!! Den söta, söta Styleroomboken "Som hemma", där vårt hem är med, är nu klar och ute till försäljning i vårt avlånga land!! Har du inte ett eget exemplar kan du beställa ett här så får du oxå snart en Inredningsfrun,,,,, nåja,,,, en egen bok (med Inredningsfrun i) i brevlådan!!!

De flesta bilder som de plockat ut är bilder från när vi precis flyttat in i huset, så det ser ju inte riktigt ut som det gör idag. Men vad gör väl det, jag får ändå äran att vara med i en cool bok!!!

KRAM på er alla supercoola bloggläsare. Ni är bara bäst!!! Japp,,,, BÄST!!!!

// Inredningsfrun å stolt å glaaaaaaaad

Psssssssssssst....... Å snart har jag mer roligt att berätta!!!! Tjohooooooooooooo!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top