Pages

sábado, 12 de junio de 2010

Omvänd!!




Alltså,,,, så här ligger läget (å jag tycker nog att jag har fog nog att uttala mig i denna frågan då jag snart har grävt mer än vad vilken normalt vettig människa gör under en livstid); Gräva är faktiskt ganska kul!! Kanske inte själva utförandet (hoppa på en spade så att man kommer ner en liten, liten, liten, LITEN bit ner i jorden, för att sedan försöka ta sig igenom skiktet av jord och STEN, för att sedan tappa ut hälften innan man ens har kommit i närheten av skottkärran) utan kanske mer resultatet av grävandet!! För under tiden jag gräver och sliter min lilla lekamen sönder och samman, tänker jag på alla små projekt och roliga saker jag kan göra på platsen när grävandet är klart!!

Så man skulle ju kunna säga att jag blivit gräv-omvänd!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssst..... TACK för era söta grattis-kommentarer på min 1 års dag igår!!! Ni är bara bäst!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top