Pages

miércoles, 9 de junio de 2010

Inredningsfrun har blivit med dörr!!!




Ibland blixtrar det till inne på hjärnkontoret vill jag lova!! Å blixtar betyder idéer!! Å dagens blixtrande resulterade i att jag kom hemdragande med en ljuvligt vacker gammal dörr!!!

Maken å tillika Inredninsnörden höjde som vanligt ögonbrynen och lade sedan till den där ofta förekommande "ja-ja-det-blir-säkert-jätte-bra"-kommentaren. Dock med aningen syrlig ton eftersom han egentligen menar han "vi-behöver-verkligen-inte-mer-bråte-i-trädgården-å-blir-den-bara-stående-så-går-jag-upp-i-atomer-å-jag-hoppas-vid-gudarna-att-du-vet-EXAKT-vad-du-ska-ha-dörrskrället-till"!!

Å som vanligt, med alla impulsköp jag gör, har jag ju en mycket väl genomtänk idé med vad jag ska hitta på med dörren. Eller genomtänkt och genomtänkt...... kanske mer bara tänkt.... eller när jag tänker efter så är det snarare bara ........ om ens det. Men oj vad fint det kommer att bli!!!

Hoppas att Ni har haft en härlig lill-lördag!!! Min har varit den bästa på läääääääääänge !!!

KRAM

// Inredningsfrun å nybliven dörrägare

Pssssssssssst.... Idag bjuder jag på lite bilder från Möbleri Mittbrodts som jag fotade förra veckan. Varsågoda!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top