Pages

miércoles, 23 de junio de 2010

About the hemlis!!!






Nej, kära bloggläsare. Min lilla hemlis är inte att jag skulle ha en "bulle i ugnen" (i och för sig en och annan bulle i magen, men det är ju en helt annan historia) och det har inget med inredning att göra. Så, nu var det sagt så nu slipper ni fundera på det :)!!!

By the way så måste jag ju bara ge er, goa bloggläsare, en eloge för att ni tar av er tid och skriver ett par rader till mig!! Det är alltid så härligt att se era små mail eller kommentarer!! Ni gör min dag, varje dag!!!

KRAM på er!!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst............ Idag bjuder jag på lite bilder från mitt senaste loppisfynd. Det är egentligen en "dryckeshållare" ( heter det så??) men jag har satt lite blommor i den istället. Helt klart en ny favvis!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top