Pages

lunes, 21 de junio de 2010

Skaffa barn och gräv ett hål!!!







Å då är vi nu inne på midsommarveckan - härligt!!! Å då tar jag ju så klart tillfället i akt att få midsommarduka lite grand i butiken(ja, vitt, blått, rött känns väl ändå lite midsommar-aktigt?!?!). Härligt att få fixa och dona precis som man vill med en massa vackra saker!!! Härligt när jobbet inte känns som ett jobb!! Ja, life is sannerligen goooooooooooooooooooood!!!!

Å about the "fika-figur" (hur jag behåller figuren men fikar mycket) så hjälper det till att ha en 19 månaders Bebis att springa å jaga men även att gräveligräva och skyffla en sisådär femtioelva ton jord varje vecka.

Så om du vill ha en fika-figur så skaffa barn å gräv ett hål!!

KRAM

// Inredningsfrun å barnjagande, hålgrävande fika-lover!!!

Pssssssssst.......... Dagens tips till midsommardukningen; Ta gamla vackra kökshanddukar och använd som bordstabletter. (Till dukningen på bilderna har jag använt mig av Lexingtons sommarservetter och lagt ut som bordstabletter). Häng något vackert på stolsryggarna! Kanske varsin liten bukett med blåklint. Jag har hängt upp buxbom-hjärtan från Miljögården. Å om Ni undrar vad tusan jag gör på en av bilderna så får ni reda på det snart.......
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top