Pages

jueves, 10 de junio de 2010

Genom ljudvallen och tillbaka igen!!


Idag har jag tillbringat ca tre och en halv timma med att gräva, gräva å gräva lite till!!! Sedan har jag säkert konkat minst tio ton med sten som jag ska ha till mitt hemliga lilla projekt :)!! Min lilla lekamen känns som om den gått genom ljudvallen och tillbaka igen!!!

Men nu har jag iallafall kommit en bra bit på vägen. Till och med Inredningsnörden som nyfiken stått och tjuvkikat igenom fönstret har sett tämligen nöjd ut. Eller så ser han nöjd ut för att fru sliter sitt anletes svett ute i ösregnet. Vad vet jag!!

Imorgon ska jag jobba här!!! Roligt!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssst...... Sötaste myrtenträdet fick jag av min fantastiska mor!!! TACK kära mor!! Du är bara bäst och jag älskar dig så mycket!! Mor, lilla mor, vem är väl som du?? Ingen i hela världen!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top