Pages

miércoles, 9 de junio de 2010

Friskt vågat, hälften vunnet?







Kommer Ni ihåg att jag berättat om vår sparris som växer lite här och där i trädgården?? I alla fall. Vi ska börja gräva plintar till ett staket vi ska bygga och då måste all jord där sparrisen växer flyttas. Så idag ska jag gräva upp all sparris, förflytta dem och gräva ner dem igen. Å jag är som vanligt helt clueless på hur jag ska göra med de gröna små delikatesserna.

Men det är väl som de lärda säger; Friskt vågat, hälften vunnet??? Eller som vi på the Island säger; Gräv lite, släng ner skiten och och håll tummarna!!!

KRAM

// Inredningsfrun å ständig optimist???

Pssssssssss...... Jag EFTERLYSER ett enkelt, snabbt och himmelskt gott recept på hemmagjord vaniljglass som man kan göra utan att använda glassmaskin. Tack på förhand!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top