Pages

sábado, 26 de junio de 2010

Med blommor i håret och ändan i vädret!!





Ja, å så fick vi då ÄNTLIGEN sol och värme lagom till midsommar här på the Island!! Tjohoooooooooooooo!!!!!!

Igår hade vi en helt ljuvlig dag hos goda vänner (på bloggen mera känd som "Jordgubbsexperten") med sill-lunch och färskpotatis direkt från landet, jordgubbs-/rabarbergräddtårta (dock inte tillsammans), små-grodorna-dans kring midsommarstången, kubb-spel, en massa mys och kärlek, blommor i håret och allt annat som hör midsommar till.

Fast jag stod mest med ändan i vädret, jag!!! Bokstavligen talat alltså, eftersom jag till största delen av dagen befann mig mitt ute i det enorma jordgubbslandet, omringad av en massa vackra röda små gubbar å plockade för glatta livet!!!! En å annan liter jordgubbar (å smågrus oxå för den delen) har väl slunkit ner i lilla magen denna helgen. Att plocka solvarma jordgubbar direkt från landet, det är verkligen SOMMAR det!!!

Hoppas att Ni alla har haft en mysig midsommar!!!

KRAM till Er från mig!!

// Inredningsfrun å jordgubbe-freak
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top