Pages

jueves, 3 de junio de 2010

Oj, oj, oj.....










.... så fort tiden går när man har roligt!!

Idag har jag suttit med det sista skolarbetet, hunnit med en liten sväng hit (ja, en sväng på en si så där två och en halv timme) och sedan har jag fixat och donat en massa här hemma inför helgens besök (fotograf och stylist). Å då vill jag ju att det ska vara hyffsat rent å fint i alla fall!!

Å jag kom ju precis på att jag har nog glömt att visa vårt fina lilla sideboard/buffébord och hyllorna som min käre make snickelisnickrat ihop!!! Å om ni undrar varför det är tomt till höger om de platsbyggda hyllorna så är det för att där kommer grillen att vara placerad!!! Å då är det ju perfekt att kunna ha lite avlastning i anslutning till den,, tänkte vi.

Så,,, vad tycks??? Give me your verdict :)!!!

Imorgon är det fredag!! Tjohoooooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Träskor, kuddar, väderstation, sax, muffins-recept, Gerbera-gratängform, grytunderlägg, fågelhus, porslinsskål, vattenkanna från Mittbrodts Möbleri!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top