Pages

viernes, 11 de junio de 2010

Inredningsfrun fyller 1 år!!!










Idag fyller jag 1 år - tjohoooooooooooo!!!! Eller ja,,,, det är ju bloggen som fyller ett år!!

För just idag den 11 juni för exakt ett år sedan började jag blogga (klicka på länken om du vill veta hur allt började). Å hej å hå så kul det har varit!!! Lilla söta Mr. Canon Ixus har varit min trogna vän till största delen här på bloggen och han har varit med på alla möjliga konstiga ställen, vill jag lova. Lite FÖR många ställen om man frågar min käre make som till slut måste ha tröttnat på att jag alltid hade med mig den lilla och smidiga kameran överallt. För i julas så fick jag ju Mr Canon Eos istället. Inte lika smidig att ta med överallt och man kan definitivt inte ha honom i fickan. Men OJ OJ OJ så skoj det har blivit att fota!!! Motsatt effekt alltså ;)!

Kommentarer som "fotar du till bloggen nu igen" och "kan vi inte bara ÄTA, måste du FOTA allt HELA tiden" har sedan länge sedan tystnat. Alla i min bekantskap har lärt sig att det är omöjligt att stoppa Inredningsfrun in action!!! Gilla det eller inte, fota slutar jag då aldrig med :)!!! Å vem behöver egentligen terapi när det finns kameror!!! Snacka om att leva i nuet och rensa skallen genom att bara beundra och betrakta allt vackert, som finns i ens närhet, genom kameralinsen!!! Det är ren och skär lycka för själen vill jag lova!!!

I alla fall. Om jag får som jag vill så kommer jag att fortsätta blogga LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE till!!

KRAM å en härlig helg önskar jag er!!

// Inredningsfrun å bloggerska :D

Psssssssst........ Idag fick maken en söt liten smultronplanta av mig. Han är så förtjust i alla små söta röda bär!!! Å dessutom kommer den att göra sig fin, fin i min "hemliga hörna" som jag håller på med :)!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top