Pages

jueves, 22 de septiembre de 2011

Det är jag och Grynet!

Kanna från IB Laursen kommer från Sofias hus.

Idag (eller de flesta dagar faktiskt) känner jag mig som hon ni vet "ta-ingen-skit-Grynet."
Jag menar, varför ska jag ta en massa obefogad skit av folk som vare sig känner mig eller träffat mig. Nä, då har jag viktigare saker för mig än att lägga ner energi på sådana människor. Så när någon kommer och spottar på mig, vårt hem och bloggen som jag lagt ner så mycket tid och kärlek på, så tänker jag inte ta den skiten. Konstruktiv kritik är en sak och att folk har rätt till en åsikt är en annan, men rent och skärt nedklankande tar jag inte åt mig av.

Jag antar och utgår ifrån att ni som är här inne och även följer mig på Facebook gör det för att ni på något sätt gillar det jag visar, gör eller skriver. I´m I right? För vad tusan gör ni här inne annars liksom? Jag menar, jag äter ju inte lever eller blodpudding såvida ingen tvingar mig till det. Så då fattar jag ju inte varför man gå in här på bloggen om ni inte gillar den. Ingen tvingar er. Vad vill jag säga med det här nu då. Jo. Det finns rötägg överallt och även här ute i cyberspace. Speciellt i cyberspace skulle jag vilja säga för här verkar det som om folk tycker och tänker hej vilt utan att det blir några större konsekvenser.

Iallafall.

Idag fick jag bekräftat, svart på vitt, det jag länge känt på mig angående TÄVLINGEN. Vi blir aktivt nedröstade varje gång vi kliver upp ett snäpp och alltid i direkt samband när det ledande bidraget blir uppröstade. It-avdelningen jag pratade med sa att vårt bidrag fått in FLEST ettor av alla vilket han tyckte var lite konstigt eftersom vi ändå är med i final. Så det spelar ingen roll att vi fick in över 50 femmor igår för på mindre än en timme så blir vi nedröstade igen samtidigt som det ledande bidraget går upp. Japp, ni läste rätt och det ÄR ingen slump. Och så har det varit ett par veckor nu. Som sagt, svart på på vitt. Trist.

Så SLUTA rösta på oss. Det spelar ändå ingen roll efter som någon gett sig tusan på att vi inte ska ta hem segern. Enda chansen för oss att vinna nu är om alla ni som röstat går in och röstar en etta på det ledande bidraget. Hur kul är det liksom? Pisstrist. Å hur kul är det att vinna på grund av att man röstat ner ett annat bidrag? Pisstrist. End of story.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Sofias hus ger mina läsare 20 % rabatt på ert första köp om ni skriver "Inredningsfrun" i rabattkodsfältet. Trevligt!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top