Pages

lunes, 19 de septiembre de 2011

Sexy tvättstuga?

Väkomna in till vår tvättstuga.
Här har vi bland annat hushållspappers-förvaring....
... och vår gamla mangel som är från 1850 och fulare än stryk.
St. Paulian har jag typ inte vattnat sedan i våras och den vägrar dö.
Gamla saker förvars i gamla burkar.

Likt andra som bloggar försöker ju jag skapa bilder som inspirerar och får er att må bra. Ändå frågar ni om hur vi löser praktiska saker och livet i allmänhet är här hemma. Som hur vår tvättstuga ser ut till exempel. Å det vet jag typ knappt själv. Jag är aldrig där. Vad gör man i en tvättstuga förutom att tvätta, undrar jag? Det är ju bara till att slänga in tvätt och så kastar man upp den på tvättstället när den är klar. Det är ju inte så att man är i tvättstugan och "hänger" liksom. Eller iallafall gör inte jag det. Så tvättstugan är det rum som får minst kärlek här hemma.

Så till er som förväntat er att se en very sexy tvättstuga får jag tyvärr göra besvikna. Det här är allt ni får, för det är allt vi har :).

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top