Pages

domingo, 25 de septiembre de 2011

Favorit-fynd!




Nu för tiden har vi i vår lilla familj inte lika mycket tid över att åka iväg på auktioner och loppisar som vi kunde innan. Förr åkte vi ofta iväg och kom hem med både det ena och det andra fyndet. Vårt lilla gråa "vitrinskåp" (som jag visat måååånga gånger här på bloggen) är ett av våra absoluta favorit-fynd här hemma. Det är ett nyproducerat skåp (som är tillverkat av gran och doftar därför så där härligt när man drar ut lådor och dörrar) var grålaserat när vi köpte det. Har vid ett par tillfällen tänkt att måla om det men ångra mig alltid. Grått är flott liksom :)! Bakom de två glasdörrarna gömmer sig både hyllor och utdragbar vinförvaring. Eftersom ena dörren var sönder så fick vi skåpet för ett väldigt överkomligt pris. Ett perfekt auktionsfynd helt enkelt.

Har ni något favorit fynd hemma hos er, goa läsare?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Inatt har jag haft hela Rio-de-Janeiro festivalen på besök i min lilla magen och jag känner mig som en urlakad disktrasa. Så idag blir det horisontellt läge och vätskeersättning för min del. Tjibi! Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Lillebror sover redan i vår stora säng så det är bara till att krypa ner under täcket som nu är uppvärmt av 10 kg kärlek. Mys!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top