Pages

viernes, 23 de septiembre de 2011

Jameeen vi skulle ju inte prata mer om det!!!

Bebis och jag......
..... tar en liten eftermiddagsfika....
... och provsmakar hitte-på-kakan....
... som vi bakade idag.

Jameeeen jag sa ju att vi inte skulle prata mer om tävlingen. Men eftersom en läsare så gärna ville lätta sitt hjärta idag, så gör jag ju så klart ett litet undantag;

Anonym sa...

Hoppas du inte vinner tävlingen så mycket som du har tjatat och bönat och tiggt om röster!
Önskar bara den vore över snart så man slipper läsa ditt tjat om den!!!!
Suck!
Det bästa hemmet vinner ju och det finns tusentals andra mycket vackrare hem så ert är INTE det enda. Förstå det.

Så. Nu förstår vi det. Får jag sätta punkt nu? Tack.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Hitte-på-kakan som jag och Bebis bakade idag mumsade vi på idag till eftermiddags fikat. Så klart blev det lite lättvispad grädde till. Det är kärlek för magen det. Apropå kärlek. Nu ska jag fotsätta mysa med min käre make :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top