Pages

martes, 27 de septiembre de 2011

Höst-fint!



Idag har livet återvänt - tjohoooooooooo! Tänk vad lite blåbärssoppa och kokt vatten kan göra för kroppen :).

Idag ska jag försöka att först och främst peta i mig lite mat (så att jag kan stå på benen utan att det känns som om man slurpat i sig one too many Cosmopolitans) och sedan tänkte jag försöka göra lite höstfint utanför entrén. De vita pelargonerna slutar ju för tusan aldrig att blomma, men nu får de åka in till de andra pellisarna i förrådet och bytas ut mot lite ljung.

En riktigt härlig dag önskar jag er, alla goa läsare. Tack för att ni fortsätter att titta in!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst.... Idag visar lite bilder från vårt sovrum. Fler nytagna bilder hittar ni här. Håll tillgodo!

Pssssssst.... Tack kära du, för att du tipsade mig om vad som skrivits om mig idag. Tror ni att jag lämnat en kommentar???
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top