Pages

martes, 27 de septiembre de 2011

När ni ser det här.....



När ni ser det här så vet ni att ni hittat rätt! För här bor vi. Jag, min käre make (och tillika Inredningsnörden), Bebis och Lillebror. Vår lilla familj. I en relativt liten by, på en relativt lugn gata, i ett relativt nybyggt hus.

Vi är verkligen "familjen-hemma-gris" (ni vet sådana som gärna bara sitter hemma och myser med kidsen och moffar en massa gottis i soffan) och tillbringar mycket tid och kärlek på vårt ljuvliga hem (klart att jag tycker det är ljuvligt, eftersom de jag älskar mest i världen bor där). Hemmet och intresset för att lull-lulla i hemmet var just en av anledningarna till att jag började blogga från första början. Därav "Ljuvligt-Hem och Inredning". För att jag bloggar om allt jag tycker är ljuvligt i livet, hemmet och om inredning.

Så. Jag kommer att fortsätta att blogga så länge jag fortsätter att finna ljuvliga saker i livet, så länge jag har ett hem och så länge det finns inredning. Så var beredda på att dras med mig läääänge till :).

KRAM

// Inredningsfrun som om 60 år kommer jag att vara äldsta tanten på hemmet som sitter med lapen i knäet och bloggar :)

Pssssssst...... Det är många som maila om tider mm angående loppisen vi ska ha nu på Skördefesten. Loppisen är på fredagen och EVENTUELLT på lördag förmiddag. Jag åter kommer med mer exakt info på torsdag.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top