Pages

viernes, 9 de septiembre de 2011

Etiketter!




Har man inte jobb, så gör man sig. Så ikväll sitter jag och sätter etiketter på alla mina inlägg här på bloggen, eftersom det har efterfrågats. Det är ca 1900 stycken så det kommer att ta sin tid. Men den som väntar på något gott :).

Jag kommer att kategorisera under rubrikerna "Blandat", "Familj", "Baka", "Mat", "Gravid" etc det vill säga ganska breda kategorier på etiketterna. Annars kommer etikett listan bli huuuuuur lång som helst. Om ni har några speciella förslag på andra etiketter så lämna gärna en kommentar här eller på Facebook.

Imorgon blir det en tur till Gårdby Kafé och Lanthandel och det var sannerligen inte igår. Så nu har jag beställt sooool så att vi kan sitta ute och mysa. Vad ska Ni hitta på i helgen, goa läsare?

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst...... Idag visar jag lite pics från vardagsrummet på övervåningen. Tyget på pallen är samma som jag använt mig av ner i hallen och det kommer från Ikea (69 kr/m) Håll tillgodo!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top