Pages

sábado, 3 de septiembre de 2011

Varför är det charmigt?

Nybakade bullar - javisst! Men inte av mig :).

Idag fick vi här på the Island sovmorgon till hela 06.30. Tjohooooo! Nästan så man känner sig lite normal-sövd (men långt i från utsövd)- härligt! Som småbarnsförälder så är man ju bara glad att man får sova överhuvudtaget så halv sju är lyx :).

Idag ska jag maila över lite bilder och skriva ihop en liten bildtext till Expressens Leva & Bo-bilaga om varför just vårt hem är "Sveriges charmigaste". Hmmmm..... Ja, inte tusan vet jag vad jag kan skriva.
Vad säger Ni, goa bloggläsare? Varför tycker Ni att vårt hus är charmigt? Hjäääälp mig :)!

En riktigt härlig lördag önskar jag er.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst.... Igår hade jag inte tid att baka när fotografen kom hit, så jag hade köpt med mig nybakade kanelbullar från Herr Kamprads varuhus. Sedan värmde jag bara dem lite i ugnen så att det spred sig en härlig doft i hela huset och efter det la jag dem i söta bullformar i en korg. Bästa fusk-tipset får ni alltså av mig idag :). Håll tillgodo!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top