Pages

domingo, 20 de noviembre de 2011

I mitt nästa liv blir det kitsch!







Att jag älskar jul har ju ingen kunnat gå miste om. Å när det kommer till julgransdekorationer så gillar jag ju det lite mer traditionella slaget. Men i mitt nästa liv så blir det kitsch för hela slanten. Garanterat! För visst blir man lite kär i de små clownerna med blå mössa, eller de sockersöta små cup-cakesen, eller de coola nunnorna eller den babyrosa jultomtedräkten. Tänk att få go lite wild and crazy och pynta granen med dem. Älskart!

Men det får som sagt bli i mitt nästa liv.

KRAM

// Inredningsfrun å inte så mycket kitsch just nu

Psssssst........ Allt julgranspynt har jag fotat på Topiary och du hittar alla mina julbilder därifrån HÄR. Hittar ni något ni gillar så är det bara till att ringa goa Åsa så skickar hon med posten.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top