Pages

miércoles, 30 de noviembre de 2011

Om att pynta överallt!

En mini-julpgran med en liten ljusslinga
får pryda hyllan i hallen.....
.... å i hallen hänger även en liten mistel i taket....
... å på väggen lite rött jul-lull-lull.
Lite enris kring blockljuset gör det extra juligt.
Små betonghjärtan. Kanske inte så juligt men lite söta :)
Ljuslyktan har också pyntats med lite enris.
Fet
Till jul pyntar jag överallt här hemma. Japp. Överallt. Lite lull-lull där och lite lull-lull här. Tomtar hit å tomtar dit. Glitter och kulor på längden och på tvären. Jag kan inte hjälpa det och försöööööker hålla igen med min mani att pynta ööööverallt. På julen går jag lös på pyntet som en sockerråtta framför godispåsen en lördagskväll. Jag kan liksom inte sluta.

Fast jag tror inte ens att jag vill det. Det är ju trots allt bara jul en gång om året :)!

Tjohooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun å julpynts-maniac
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top