Pages

lunes, 7 de noviembre de 2011

När ett fynd verkligen är ett fynd!




Jag älskar att fynda. Å jag skulle till och med säga att jag har en speciell fallenhet för att just fynda. Ja kanske till och med kan sträcka så lång att jag kan säga att jag är grym på att fynda. Japp. Grym!

Hemligheten i att fynda är att man helt sonika tänker "nämeeen-en-exakt-sådan-här-har-jag-ju-leeeeeetat-i-eeeeevigheter-efter-å-vilken-himlans-tur-jag-har-just-hittat-en-sådan-idag" och vips så blir det ju ett fynd. Typ.

Men igår hittade jag ett fynd som faktiskt är ett fynd på riktigt. Ett halva-halva reapriset armband. 15 pix fick jag punga ut med. Det hade jag ju till och med skramlandes i botten på väskan. Perfekt!

Så ibland är verkligen ett fynd, ett fynd. På riktigt :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........ Läderarmbandet fyndade jag på Indiska.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top