Pages

domingo, 6 de noviembre de 2011

Tomten och hans nissar bor hos oss?!?



Julen har plockats fram på Gårdby Kafé & Lanthandel. Mys!


I helgen har vi fixat och donat (föst och flyttat grejer från ett hörn till ett annat.. typ) lite i garaget/förrådet. Jag har också lokaliserat julpynts-lådorna och ställt dem strategiskt placerat direkt vid förrådsdörren så att jag bara kan lyfta in dem om ett par veckor. Nu en liten fråga till Er, kära läsare; Hur många lådor med julpynt har ni? Å hur många lådor kan man äga innan det blir..... typ... osunt? Det kan väl inte finnas någon gräns, va? Jag menar, det är ju bara jul en gång om året och då blir det ju kanske...hmm... lite mycket lådor. Visst? Visst? VISST!!! Japp. Så måste det ju vara.

Här hemma skulle man kunna tro att självaste tomten och hans femhundra små nissar, ett par renar, tomtemor and then some har packats ner och bor i våra lådor. För vi har ett gäng med lådor. Närmare bestämt tio stycken. Plus ett par Ikea-kassar.... plus en stor gran.... plus, plus liiiiiite smått som jag handlat lite i år och som finns i mina små hemliga "jul-gömmor" inne i huset.

Men som sagt. Det är ju bara jul en gång om året och då jäklar i min låda vill jag lull-lulla. Med råge :). Älskart!!

En härlig måndag önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Förra årets julbilder här hemifrån har jag satt etiketten "jul" på. Om ni känner för att kika.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top