Pages

miércoles, 30 de noviembre de 2011

Vimpel, vimpel på väggen där!


Vackraste Merry Christmas-vimplen...
Fet... kommer från du Nord (Nordljus)....
... och är en tidig julklapp från tomten. Jomenmantackar tomten!
"Vimpel, vimpel på väggen där. Säg mig vem som finaste vimpeln är!?!"

På spegeln i hallen hänger sötaste lilla Merry Christmas-vimpeln. Vimpeln är en tiiiiidig julklapp från tomten (Japp. Han finns på riktigt. Så det så). Så TACK tomten :). Tänk att jag varit så snäll i år att jag får tidiga julklappar. Undrar just hur julafton ska bli då :). Tjohooooooooo!!

Ser nu att klockan är elva och här hemma går vi (jag är hemma med Lillebror och Bebis idag) fortfarande runt i morgonrock och pyjamas. Ingen stress med någonting, här inte. Ljuvligt!

En härlig lill-lördag önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Så himlans roligt att ni är så många "gillare" som gillar mig HÄR. GILLA :)!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top