Pages

sábado, 12 de noviembre de 2011

Sweetheart!

Min käre make gav mig en liten guldfärgad påse.....
.... med ett litet guldfärgat innehåll.....
...... med bokstaven M på. M som i Marika.....
Är min käre make inte ett Sweetheart, så säg!?!

Igår fick jag en guldfärgad liten påse av min käre make. I påsen låg det ett guldfärgat litet etui och i etuiet låg ett litet läppstift. " Så att du kan matcha färgen till ditt hår", sa han med aaaningen ironi i rösten (å syftade så klart till det här). Amen är han inte ett Sweetheart så säg! Precis vad jag behövde. Att jag inte tänkt på det tidigare.

Å appropå Sweetheart så heter kulören på läppstiftet just så; Sweetheart!

Nu ser vi till att ha en riktigt härlig lördag. Eller vad säger Ni, goa läsare? Tjohooooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Läppstiftet kommer från MARIKA UP STORE..... eller njae.... MAKE UP STORE ska det nog vara.... men det är väl ine så petnoga :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top