Pages

miércoles, 2 de noviembre de 2011

Låt mig presentera......

Säg "hej" till min nya hårfärg!

Dubbla sjalar från Nordljus.

Låt mig presentera....... min nya hårfärg (ja, det är ju samma lilla jag där under kaluffsen)! Fråga mig inte bara var kulören heter bara för jag sa "blanda ihop dessa två" (å pekade på en färgkarta) så måste det ju bli bra.

Jag kan inte säga att det blev som jag tänkt mig (eftersom jag inte ens visste själv hur jag ville ha det när jag slog ner min lilla ändalykt i frisörstolen), men däremot blev jag supernöjd. Å det är ju huvudsaken. Det blev en mycket djupare röd än vad jag är i mig själv och så här mörk har jag då sannerligen aldrig varit. Roligt!

Så. Nu vet ni hur jag ser ut nowadays.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst... Kan någon påminna mig om att jag mååååste putsa spegeln i hallen. Måste!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top