Pages

sábado, 5 de noviembre de 2011

Lull-lull blev annat lull-lull!


Min fina nya tunika blir perfekt till min
fina nya sjal från Nordljus.


Tunika från Gårdby Kafé och Lanthandel.
Bil i bakgrunden från grannen.
Idag var tanken att jag skulle komma hem med lite nytt jul-lull-lull efter mitt besök på Gårdby Kafé & Lanthandel. Istället kom jag hem med lite lull-lull till mig själv i form av sötaste rostfärgade tunikan. Jag menar, ny hårfärg - nya kläder. Eller hur!?! Min käre make förstod dock inte mitt argument ny hårfärg/nya kläder men det är väl ändå klart som korvspad. Amen eller huuuur?!? Får se vad jag mer kan hitta för lull-lull som matchar min nya färg. Kanske ett par coola höstkängor. För dem har jag ju nära håret liksom... typ..... jagmenvisst.....

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst........

"- Hänger du upp kläderna i kristallkronan när du fotar!!!??!!!"

" - Ja......
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top