Pages

viernes, 16 de diciembre de 2011

Det blev en äkta till slut!

Coolaste lilla trend-julgranen...
.... av äkta vara....
... har nu fått flytta in hos oss.


Ni vet ju att vi har en plastic-fantastic gran (not so fantastisk om ni frågar mig som gillar äkta vara) här hemma hos oss på the Island i år (vi kör vartannat år äkta, vartannat år fusk). Men nu har jag gått och skaffat oss en liten supertrendig mini-gran istället. Som kompensation liksom. Har sett dessa små inomhusgranar florera på både bloggar och i julmagasin och när vi fick in dem i butiken härom dagen, ja då föll jag som en fura. Å för frestelsen också för den delen. Å köpte med mig en hem. Så klart.

Så. Nu fick jag mig en äkta gran i år i allafall. Till slut. Om dock ganska liten. Men såååå söt. Å jag älskar den!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst........ MY´s Blommor här på Öland lämnar 15 % rabatt (ord.pris 149 nätta riksdaler) vid köp av sötaste trend-granen om ni lämnar "Inredningsfruns gran" i kassan (gäller fram till den 22 december). Eftersom de inte barrar så är de perfekta att ha överallt i huset. Jag har inte riktigt bestämt mig var jag ska ställa vår än. Den är så söt precis überalles :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top