Pages

sábado, 17 de diciembre de 2011

Sunkigt!






Så här sunkigt ser det ut oss ikväll. Eller ja. Sunkigt och sunkigt. Det är väl mer att det blir sunkiga bilder nu när det blir mörkt så snabbt och man inte hinner fota i dagsljus. Så nå får helt enkelt hålla tillgodo med suddiga oskarpa bilder idag :).

Men strunt i bilderna, för nu ska jag berätta om något smaskens. Ni vet min mumsiga saffranskaka ? Idag fick den trevligt besök av clementingrädde och det mötet blev galet bra. Dra mig sidledes och bak-å-fram så gott det blev. Jag serverade helt enkelt kakan ljummen tillsammans med lättvispad grädde som jag smaksatt med skalet och lite av saften från en clementin (å så klart lite florsocker ? en nypa vanljsocker). Som sagt. Galet gott!

Nu ska jag kasta mig i bingen så natti natti på Er alla fina!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top