Pages

viernes, 23 de diciembre de 2011

Säg det med cellofan!



Vad man än slår in i cellofan, så ser det lyxigt ut, tycker jag. Lite blommor + cellofan = lyx. Lite kladdig, hemmagjord, not som fancy knäck + cellofan = lyx. Så. Därför har jag alltid en rulle cellofan hemma just in case. Man vet aldrig vad man kan behöva glamifiera. Så säg det med cellofan och gör små gå-bort-presenter lite extra lyxiga. Trevlig att ge och väldigt trevligt att få.

Nu ska jag ta min (tooook-förkylda och snoriga) lilla lekamen och kasta mig hejdlöst in i årets (dock inte första) juldusch. För snart invaderas huset av släkt och då får man ta nummerlapp för att komma in på muggen a la camping-kö. Så är det att ha många här hemma över jul. Men jag älskar´t.

Nu är det ääääntligen GOD JUL igen. Tjohoooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Gårdagens gå-bort-present fick bli lite hemmajord jordnöts-knäck i cellofan (go figure) och en liten blomma. Eller ja. Blomma och blomma. En liten vit ros och en tall-kvist som jag satt i en gammal barnmatsburk (ni vet ju att jag är en sucker för återanvändning) å som jag knöt lite svart grovt snöre om. Enkelt men tusan så sött :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top