Pages

domingo, 18 de diciembre de 2011

Klona mig!


En gammal nyckel och vackra gamla bakformar (som jag fått i present)
har jag hängt över spegeln.
Den gamla "trä-mojängen" (som man hade när man tvättade förr) är alldeles
för vacker för att inte få hänga framme. Å så är den ett minne
av min käre morfar, vilket gör den extra speciell.
Den här vecka händer det så mycket skoj (ja, förutom att det är julafton då så klart!) att jag önskar att jag skulle kunna klona mig. Det är både lååång öppet i favvisbutiken och så blir det extra julpyntar-blom-inspirationskvällen på jobbet med eeeextra långöppet där också. Å så en massa sedvanliga juliga saker som ska göras här hemma inför julhelgen. Men det där "ska:et "tar jag med en nypa salt i år. Det som hinns med, hinns med. No pressure liksom! Huvudsaken är att hela släkten tar sig hit helskinnade och med ett hejdundrandes jule-humör. Då är jag glad!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Ännu fler bilder från vardagsrummet får ni idag. Håll tillgodo eller blunda, om ni tröttnat :)!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top