Pages

miércoles, 7 de diciembre de 2011

Godmorgon!

Jag har bytt ut de vita kopparna i tallriksstället och istället hängt upp åtta små glöggmuggar.
De är ju bra att ha till hands så här års :).
Senaste nyförvärvet (i Greengates prickiga serie) är sötaste thé-kannan. Tänkte kanske plantera ner en liten hyacint i kanna. Eller så kan man ju bara ha thé i den :).
God morgon på Er alla fina! Efter julmys så här på morgonkvisten så är jag nu laddad inför en ny spännande dag i butiken. Har hela huvudet proppfyllt med idéer som jag vill fixa med idag. Jularrangemang ska göras och jag tänkte skylta om lite grand. Eller lite och lite. När jag är i farten så vet man aldrig vad som händer :).

Tjohooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Idag visar jag lite pics från köket i morse. Julgranen som sprider härligt ljus och så klart en massa levande ljus. Bästa sättet att börja dagen på!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top