Pages

miércoles, 21 de diciembre de 2011

Skulle du köpa mig?



Nu när jag snart säger detta till er, så finns det ju ingen återvändo. Detta är liksom en stor spark i min tiny tiny rumpa för att verkligen göra detta. Inte bara drömma om det. Så.

Jag ska göra en bok. Japp. En bok. Om bak, mat och allehanda små inredningstips om hur man sätter guldkant på vardagen. "Ljuvlig -Året om med Inredningsfrun" hade jag tänkt mig som titel och ni kommer att få följa mat, bak(ning) och hem från januari till december. Det blir en liten nätt bunden bok med inspirerande bilder och tips (diverse lull-lull-tips) skrivet i samma stil och bloggformat som här på bloggen. Ni som läser mig här kommer att känna er som hemma :). Ni kommer att hitta recept som min "Hitte-på-kaka", "Fram-å-tillbaka-kaka", "Pytt-i-paj" och fler gamla godingar.

Så. Titeln är klar. Layouten till omslaget är klart (i mitt huvud iallafall). Recepten finns ju redan eftersom jag redan kommit på dem en gång och skrivit ner dem här på bloggen. Så det enda jag behöver göra nu är att komma igång. På riktigt. Inte bara drömma.

Så. Skulle du köpa mig? Å hur tusan gör jag nu för att gå vidare. Jag har aldrig gjort sådant här. Hjäääääääälp mig :).

Pheeeew..... Skönt att få det här ur systemet. Har redan luftat mina planer för nära och kära men nu var det dax att släppa bomben här. För nu när jag berättat för er så får ni uppdraget att ligga på med blåslampa i röva så att jag verkligen gör detta nu. Är det en deal, goa läsare:)!?

Drömma, drömma, drömma runt i ring. Drömma kostar ingenting..........

Nä.

Våga, våga, våga runt i ring. Nu ska jag, ta mig tusan, se till att göra någonting :)!

Tjohoooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top