Pages

jueves, 29 de diciembre de 2011

Om att suga på karmellen!




God Jul-krukan står fortfarande mitt på bordet och det doftar himmelskt från de ljuvligt vackra vita hyacinterna. Har liksom inte haft mage att ta bort den söta krukan ännu.

Här på the Island står fortfarande alla julsakerna kvar och de får nog göra så ett par dagar till och om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte tröttnat på dem än. Kanske är det för att denna julen (om möjligt) gick ännu snabbaren än förra året. Kanske är det för att jag inte har orkat plocka undan allt. Förmodligen är det en kombination av båda.

Så. Jag suger på god-jul-karamellen ett tag till. Det dröjer ju faktiskt ett helt år till nästan gång.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... TACK söta Ni! Nu vet jag att min nya mail-adress fungerar som den ska :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top