Pages

martes, 13 de diciembre de 2011

Från Lucia till Julefia!


Idag för ja.. en sisådär... väääldigt länge sedan, var jag Lucia här i staden på fastlandet. Som sagt, ett par år sedan har gått och idag nöjer jag mig med att vara Julefia (som Bebis så sött kallar Lucia för). Å om jag ska vara ärlig så tror jag att Julefia är en bättre passande benämning på morgonens utstyrsel......
Eller vad säger Ni?
Men traditioner är ju till för att hållas på. Även om det enda man har hemma är morötter och ett alldeles för kort lucianattlinne. Som sagt. Julefia var namnet. Tur att jag har bedårande kids iallafall :).
En härlig Lucia önskar jag er alla. (OBS! Vill ni boka Lucia.... eh... Julefia-tåg så är det bara till att gå in på www.honhardefinitivtinteallahästarhemma.se)

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top