Pages

domingo, 25 de diciembre de 2011

En glimt från familje-albumet!

Julens dukning i grått, vitt och rött.
Bebis var supercool i sin slips och skjorta.
Vi blev mätta i år också :)
Min fantastiska vackra mor och far. BÄSTA!
"Puss på dig mitt hjärta!"
Inte lätt att få en familjebild märkte vi :).
Storebror (som är singel och tävlar i cross-fit och bor i STHLM)
passade på att mysa med sina lillebrorsor.
Tomten (min käre far) gav oss rätta "Ho ho ho-feelingen" och en massa klappar.
Lillebror ser ut att tänka;
" Who the f***k är han den där rödklädda snubben?!?", medan Bebis säkert tänker;
"Undrar om alla paket är till mig!?!" å mormor tänker garanterat; " Tomten is gonna get lucky tonight!"
Lillebror hjälper mig att öppna paket. Mys!


Idag ger jag er en lite glimt från vårt privata familjealbum. Mamsen, papsen, Storebror brukar ju inte figurera så mycket här på bloggen men nu är det ändå jul och eftersom de betyder så mycket för oss så tvingar jag dem att synas här idag :).

Så håll tillgodo och välkommen in att kika i vårt privata album :).

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top