Pages

martes, 13 de diciembre de 2011

UTLOTTNING!


Sötaste strutarna i grått....
... från Nyblom och Kollén kan man fylla med
vad som helst. Love them!
Det verkar som om tomten har kommit tidigt i år för nu är det minsann dax för utlottning här på bloggen igen. Tjohoooooooooo!!!

Jag har fått äran att i samarbete Nyblom och Kollén lotta ut superfina dekorationer frånsom är perfekta att lull-lulla med nu till jul. Jag har själv de söta gråa tygstrutarna och vinnaren får själv välja om ni vill ha strutar eller hjärtan (klicka på länkarna för att se hur de ser ut) och om ni vill ha röda eller gråa. Så. Det här behöver du göra.

1. "Gilla" Nyblom och Kollén på Facebook.
2. Lämna en kommentar här hos mig med namn och vilken färg du önskar på strutarna eller hjärtana om du vinner. Plus i kanten om du länkar från din blogg så klart :).

That´s it. Bra va!?!

Tävlingen avslutas på söndagskväll kl.20.00 så skynda, skynda och tävla :)!

Idag ska jag iväg till mitt Mecka. Det var alldeles för länge sedan.

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top